تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا
سرخط خبرها

دلخوری دژاگه از مسئولان فدراسیون فوتبال|پهلوان زنده را عشق است!

  • کد خبر: ۸۷۷۷۵
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
دلخوری دژاگه از مسئولان فدراسیون فوتبال|پهلوان زنده را عشق است!
اشکان دژاگه که نزدیک به ۸ سال برای تیم ملی ایران در عرصه‌های گوناگون بازی کرد، از نحوه حذفش از تیم ملی فوتبال ایران دلخور است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، اشکان دژاگه یکی از دورگه‌های نامی فوتبال ایران بود که با هیاهوی بسیار به تیم ملی ایران پیوست. او که حتی در تیم امید آلمان هم بازی کرده و بازوبند کاپیتانی این کشور را به دست می‎‌بست و حتی سابقه قهرمانی با تیم المپیک آلمان در اروپا را داشت، تصمیم گرفت به تیم ملی ایران ملحق شود و برای زادگاه پدری‌اش بازی کند.  

دژاگه درطول دوران حضورش درتیم ملی ایران نمایش قابل قبولی داشت وهرگاه با لباس تیم ملی درمیادین حاضر شود، کوشید بهترین عملکرد را به اجراء بگذارد.

این بازیکن، اما با همه درخششی که درتیم ملی ایران داشت، اما از نحوه برخورد فدراسیون فوتبال به هنگام حذف از تیم ملی دلخور است. دژاگه می‌گوید:می‌توانستم هنوز برای تیم ملی بازی کنم. این انگیزه را چند سال پیش داشتم و همیشه باعث افتخارم بود که پیراهن تیم ملی را پوشیده و برای کشورم بازی کنم. من انتظار بازی خداحافظی نداشتم و هیچ گاه این حرف از جانب من مطرح نشده، ولی شاید از سوی نفرات دیگری مطرح شده باشد. بازیکنانی بزرگتر از من بازی خداحافظی نداشتند. ولی انتظار داشتم بعد از این همه بازی کردن با جان و دل برای تیم ملی، حداقل با یک تلفن این تصمیم را به من بگویند. همیشه این گونه بوده که یک مربی بیاید و بخواهد تیم را عوض کند و بازیکنان جوانتر را بیاورد. حداقل انتظار من این بود که زنگ زده و بگویند که چنین تصمیمی دارند، ولی این اتفاق نیفتاد. حقیقتش را بخواهید از این موضوع کمی دلگیر هستم. ولی بازهم می‌گویم که خدا را شاکرم که با افتخار ۸ سال برای تیم ملی بازی کردم.

حرف‌های اشکان نشان می‌دهد مسئولان فدراسیون فوتبال هرگز احترام پیشکسوتان تیم ملی را به جا نمی‌آورند وبا رفتار نامناسبی آن‌ها را از تیم ملی کنار می‌زنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->